Budget voor jouw vereniging

Het verbreden van het aanbod binnen een vereniging zorgt ervoor dat er weer nieuwe type partnerships afgesloten kunnen worden. In de onderstaande toolkit geven we enkele handige tips & tricks van voorbeeldcases hoe jij dit het beste kan doen.
Video afspelen

Skill program

Inventarisatie
Ontdek wat esports & gaming kan betekenen voor jouw vereniging. Start met een klein onderzoek of bekijk de resultaten van het algemene onderzoek om optimaal in te spelen op de behoeften van jouw leden.
Laat je inspireren door deze menukaart en organiseer jouw eerste game activiteit. In dit overzicht vind je naast de activiteiten ook concreet de prijs en met welke partij je contact kan opnemen.
Aan de slag
Waar bestaat die organisatie uit en wie krijgt welke rol? Hoe betrek je ieder in zijn kracht en welke partijen kunnen je mogelijk ondersteunen. Bekijk dit skill program en kom direct te weten wie jou kan helpen!
Communicatie speelt een grote rol in de slagingskans van esports & gaming op jouw vereniging. Leer meer van allerlei handige tips hoe jij zowel leden als niet-leden/stakeholders het best kan bereiken.
Structureel
Nadat iedereen enthousiast is op de club is het ook van belang dat er genoeg financiƫle middelen zijn. Bekijk deze pagina voor meer informatie.
Wil je structureel aan de slag met esports & gaming op jouw vereniging? Dan is de game corner de oplossing voor jouw vereniging.
Good to know
Om jullie als vereniging verder op weg te helpen delen wij de 6 geleerde lessen van de Rotterdam Gate Games.